Dacă am întreba, pe stradă, ce marcă auto iubiţi cel mai mult, clasamentele ar fi probabil puţin altele decât cele date de cititorii ProMotor şi din universul Mediafax. Din contră, dacă am extinde universul intervievat la toţi posesorii de maşini din România, am putea remarca faptul că poziţiile generale se menţin, pentru că vorbim de proprietari de automobile care şi-au votat propriile maşini. Există o diferenţă destul de mare între mărcile pe care le percepem a fi cele mai demne de iubit – care aduc cele mai mari satisfacţii posesorilor lor, cu alte cuvinte – şi părerile reale ale posesorilor maşinilor respectivelor mărci, atunci când sunt chestionaţi cu privire la gradul de satisfacţie pe care îl au cu privire la propria lor maşină.
Studiul Satisfacţiei Posesorilor de Autoturisme din România vine să ofere o oglindă asupra modului în care îşi privesc românii maşinile, în special românii din mediul urban, cu studii şi venituri peste medie, conform universului social al cititorilor ProMotor. Este un studiu care va fi reluat în fiecare an, pentru a vedea cum evoluează în timp satisfacţia proprietarilor de maşini şi cum se modifică părerea acestora în funcţie de noile generaţii intrate pe piaţa din România, precum şi de schimbările făcute de producători şi importatori în privinţa calităţii produselor şi serviciilor oferite.
Rezultate detaliate ale studiului pot fi cerute la adresa [email protected].