Clasament motoare între 1,8 – 2,0 litri:
-
BMW 2.0 litri twin-turbo, patru cilindri, benzină (BMW 125i, 320i, 328i, 520i, 528i, Z4 20i, Z4 28i, X1 20i, X1 28i, X3 20i) – 295 puncte
-
Volkswagen 2.0 TFSI (Audi A1, TT, TTS, A3, S3, A4 E85, A4, A5, A6, Q3, Q5; Seat Leon FR, Altea/XL/Freetrack, Alhambra; Škoda Superb; Volkswagen Golf Cabriolet, Beetle, Golf R Cabriolet, Scirocco, Eos, Scirocco R, Jetta, Passat, Passat CC, Tiguan) – 278 puncte
-
BMW 2.0 litri twin-turbo diesel, patru cilindri (BMW 116d, 118d, 120d, 123d, 125d, 316d, 318d, 320d, 520d, 525d, X1 18d, X1 20d ed, X1 20d, X1 25d, X3 18d, X3 20d; Mini Cooper SD, Clubman Cooper SD, Countryman Cooper SD, Coupé/Roadster Cooper SD, Paceman Cooper SD) – 262 puncte
-
Mazda 2.0 litri Skyactiv, benzină (Mazda 3, CX-5, 6/Atenza) – 194 puncte
-
Volkswagen 2.0 TDI (Audi A1, A3, A4, A5, Q3, Q5, TT, A6; Seat Leon, Leon FR, Ibiza FR/Cupra, Altea/XL/Freetrack, Alhambra; Škoda Octavia, Superb, Yeti; Volkswagen Golf, Golf Variant, Golf Cabriolet, Scirocco, Eos, Jetta, Passat, Passat CC, Touran/Cross Touran, Tiguan, Beetle) – 165 puncte
-
Ford 2.0 litri turbo (Ford Focus ST) – 122 puncte
Specialiştii de la BMW reuşesc să se impună fără mari probleme în această categorie, primele trei locuri rămânând la fel ca în anul precedent – adică planurile bavarezilor sunt oarecum ameninţate doar de cei de la VAG, motorizările pe benzină BMW, dar şi cele diesel reuşind să rămână tot timpul deasupra TFSI-urilor, respectiv TDI-urilor Volkswagen.
Interesantă ascensiunea japonezilor de la Mazda, motorizarea pe benzină cu tehnologie Skyactiv fiind apreciată pentru eficienţa şi feelingul pe care le conferă, în timp ce motorul turbo de pe Focus ST reuşeşte să obţină un punctaj suficient de bun.
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12