Clasament motoare între 1,4 – 1,8 litri
-
BMW-PSA 1.6 litri turbo benzină (Mini Cooper S, Clubman Cooper S, Countryman Cooper S, Coupé/Roadster Cooper S, Paceman Cooper S, Cooper Works, Clubman Cooper Works, Coupé/Roadster Cooper Works, Paceman Cooper Works; Peugeot 207cc, 208, 308, 3008, 508, 208 GTI, 308 GTI, RCZ; Citroën DS3, C4 Picasso/Grand Picasso, C5/DS5, C4/DS4) – 317 puncte
-
Volkswagen 1.8 TFSI (Audi A3, A4, TT, A5; Seat Leon FR Altea/XL/Freetrack; Škoda Octavia, Superb, Yeti; Volkswagen Passat) – 231 puncte
-
Ford/Volvo/Mazda 1.6 litri turbo (Ford Focus, C-Max/Grand C-Max, Kuga, Escape, S-Max, Galaxy, Fusion; Volvo V40, S60, V60, V70/XC70, S80, S80 E85) – 145 puncte
-
Toyota/Lexus 1.8 litri hibrid electric-benzină (Toyota Plug-In Prius) – 127 puncte
-
Mercedes-Benz 1.6 litri turbo (Mercedes-Benz A180, CLA180, B180, A200, CLA200, B200, C180 CGI) – 102 puncte
-
Volkswagen 1.6 TDI (Volkswagen Polo, Beetle, Golf, Golf Variant, Golf Plus, Golf Cabriolet, Jetta, Passat, Touran/Cross Touran; Škoda Fabia, Roomster, Rapid, Octavia, Superb, Yeti; Audi A1, A3; Seat Ibiza, Altea/XL/Freetrack, Leon, Toledo) – 101 puncte
Este pentru a şaptea oară consecutiv când motorizarea turbo de 1,6 litri concepută în colaborare de BMW şi PSA Peugeot-Citroen câştigă această categorie, cu un punctaj destul de mare.
Şi TFSI-ul grupului VAG continuă să impresioneze, situându-se de mulţi ani încoace printre cele mai bine cotate motorizări, în timp ce motorizarea turbo a celor de la Ford reuşeşte să facă o figură mai bună decât propulsorul de 1,6 litri al celor de la Mercedes-Benz.
De remarcat şi poziţionarea rezonabilă a dieselului 1.6 TDI al grupului VAG, care a fost considerat de juriu cel mai bun faţă de rivalii săi – lucru care, însă, rămâne de văzut dacă va rămâne la fel şi în anii următori, dată fiind concurenţa acerbă din domeniul dieselurilor de 1,6 litri.
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12