Câştigătorii ”Motorul Anului 2013” – iată cele mai bune motoare la ”2013 Engine of the Year”

Autor: Adrian Mihălţianu 05 iun. 2013 Dosar & Analize

Clasament motoare între 1,0 – 1,4 litri:

  1. Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (Volkswagen Polo, Beetle, Golf Variant, Golf Plus, Golf Cabriolet, Scirocco, Eos, Jetta, CC, Tiguan, Touran/Cross Touran, Passat; Audi A1, A3; Seat Ibiza FR, Alhambra, Ibiza Cupra; Škoda Fabia RS) – 411 puncte
  2. Volkswagen 1.4 TSI (Volkswagen Polo, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Scirocco, Eos, Jetta, Tiguan, Passat; Audi A1, A3, A3 CNG;Seat Leon, Altea/XL/Freetrack, Toledo; Škoda Rapid, Yeti, Superb, Octavia) – 191 puncte
  3. Volkswagen 1.2 TSI (Volkswagen Polo, Beetle, Jetta, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Touran/Cross Touran; Audi A1, A3; Seat Ibiza, Leon, Altea/XL/Freetrack, Toledo; Škoda Fabia, Roomster, Rapid, Octavia, Yeti) – 188 puncte
  4. Volkswagen 1.4 TSI ACT (Volkswagen Golf) – 180 puncte
  5. Fiat 1.4 MultiAir turbo (Fiat Abarth Punto Evo, Punto, Bravo; Alfa Romeo Mito, Giulietta; Lancia Delta) – 172 puncte
  6. GM 1.4 litri electric-benzină range-extender (Chevrolet Volt; Opel / Vauxhall Ampera; Cadillac ELR) – 105 puncte

Această categorie e dominată de Volkswagen, micul 1.4 TSI Twincharger având mai multe puncte decât punctajul cumulat al motorizărilor clasate pe următoarele două locuri. Motorizarea VW 1.4 TSI devine, astfel, cea mai premiată din istoria acestei competiţii.

Mai mult, Volkswagen ocupă toate primele patru locuri din această categorie, motorizările premiate purtând toate indicativul TSI, devenit în câţiva ani aproape la fel de puternic precum TDI.

De remarcat că, în această categorie, nici un motor diesel nu a reuşit să obţină un punctaj consistent, deşi pe piaţă sunt mai multe modele de clasă mică şi compactă cu motoare diesel de până la 1,4 litri.

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide