Clasament „sub 1,0 litri”:
1. Ford EcoBoost 999 cmc turbo (Ford Fiesta, B-Max, Tourneo Courier, Tourneo Connect şi altele): 505 puncte
2. BMW 647 cmc cu doi cilindri (range extender pentru BMW i3): 261 de puncte
3. Volkswagen 999 cmc cu trei cilindri (Volkswagen Up!, Seat Mii, Skoda Citigo, Volkswagen Polo): 239 de puncte
4. Fiat 875 cmc turbo cu doi cilindri (Fiat 500, Fiat Panda, Lancia Ypsilon, Alfa Romeo MiTo, Fiat Punto): 212 puncte
5. Renault/Nissan 898 cmc turbo cu trei cilindri turbo (Renault Clio, Reault Captur, Dacia Sandero, Dacia Logan): 105 puncte
6. Fiat 875 cmc turbo cu doi cilindri CNG (gaz natural comprimat – Fiat Panda, Fiat 500 L, Lanci Ypsilon): 81 de puncte
În clasamentul motoarelor cu cilindreea mai mică de un litru, era de aşteptat ca prima poziţie să meargă către marele câştigător – Ford EcoBoost de 1,0 litri. În acelaşi timp, motorul de 0,9 litri disponibil pe modelele româneşti Dacia Sandero şi Dacia Logan a reuşit să intre în top 5.
Rezultatele clasei „1,0 litri – 1,4 litri”, pe pagina următoare.