La nivel estetic, maşina a căpătat o temă vizibil inspirată din nisip, valuri şi surf, desenul orange îmbinându-se armonios cu albul caroseriei, care aminteşte de zăpezile scandinave. Designerii nu s-au limitat doar la desene, ci au conceput un întreg pachet aerodinamic, care presupune spoilere faţă/spate modificate, praguri şi pasajele roţilor lăţite, precum şi un eleron deloc neglijabil în partea superioară a originalului hayon.
Aspectul sportiv este întărit de jantele Volution V Titan, de 19", din aliaj uşor, care, împreună cu garda coborâtă cu 40 mm, fac din C30 un mic năzdrăvan al şoselelor virajate, mai ales că pneurile Continental Sport Contact III sunt de dimensiuni apreciabile, având dimensiunea de 235/35R19. Printre spiţele jantelor sunt vizibile etrierele de frână, vopsite tot în orange şi echipând discuri de frână generoase, de 326×30 mm. Toate aceste îmbunătăţiri nu sunt doar de amorul artei, maşina fiind capabilă să atingă 100 km/h în doar 5,4 secunde, datorită celor 300 CP dezvoltaţi de cunoscutul motor turbo de 2,5 litri, în cinci cilindri, ale cărui componente au fost mdificate de tunerul de casă Heico.
Modificările nu au ocolit nici interiorul, puternic personalizat datorită tapiţeriei orange, care îmbracă tot habitaclul, chiar şi bordul. Cu atât mai mult ies în evidenţă ornamentele de aluminiu de pe consola centrală subţire (trade-mark Volvo) şi de pe uşi sau pedalierul sportiv personalizat. Bineînţeles, logo-ul şi sigla Heico se întâlnesc peste tot, de la scaune până la măciulia schimătorului de viteze. Şi, pentru că este o maşină dedicată eminamente tinerilor pasionaţi de adrenalină, nu putea lipsi un sistem audio foarte performant, Alpine Dolby Pro Logic II Surround, cu o putere totală de 650 watts.
Vestea bună este că maşina nu va rămâne la stadiul de concept dedicat exclusiv saloanelor auto, toate echipamentele prezenze pe ea regăsindu-se în catalogul de personalizare Heico.