Prima oară, GM EN-V a debutat ca o „familie de gărgăriţe” electrice de oraş la Salonul Auto Shanghai 2010, reprezentând propunerea concernului american pentru transportul personal ecologic din oraşele aglomerate ale viitorului relativ apropiat. Acum, EN-V revine în China, la Beijing 2012, dar cu siglă Chevrolet.
Nu este singura modificare – Chevrolet EN-V 2.0 plusează cu două roţi, arătând intenţiile serioase ale americanilor de a produce în serie acest model. Faţă de Renault Twizy, care pare un scuter pe patru roţi, Chevrolet EN-V 2.0 este, mai degrabă, o capsulă personală, dar cu multe din caracteristicile unui vehicul modern.
Prin urmare, deşi pare mult prea mic pentru a conţine şi alte lucruri decât un ghidon şi un scaun, Chevrolet EN-V 2.0 beneficiază de aer condiţionat, sistem de navigaţie GPS şi un sofisticat sistem de comunicare car-2-car. De altfel, proiectanţii doresc de la Chevrolet EN-V 2.0 o autonomie cât mai mare, vehiculul urmând a se deplasa mai mult în mod automat, în funcţie de senzori şi GPS.
Pentru moment, planurile în următorii ani se rezumă la programe pilot, în principal în China, pentru a vedea care este interesul potenţialilor clienţi şi viabilitatea ideii ca investiţie. Nu ar fi de mirare ca modelul de serie Chevrolet EN-V 2.0 să devină un alt gadget pe gustul tinerilor, la fel cum s-a întâmplat cu iPhone-ul.
Voi ce credeţi:
ESTE CHEVROLET EN-V SOLUŢIA PENTRU TRANSPORTUL PERSONAL ÎN AGLOMERAŢIA URBANĂ?