TOP 10 concepte Ford Mustang care nu au prins producţia de serie

Autor: Tudor Rus 11 iun. 2014 Concepte auto

6. Mustang Mach 2 (1967)

Mach 2 este singurul prototip care se poate întrece în frumuseţe cu fratele său mai în vârstă, Mach 1. Conceptul dispunea de un V8 de 4,73 litri amplasat în spatele scaunelor, configuraţie care l-ar fi putut promova drept un succesor pentru Shelby Cobra, însă capota alungită şi partea din spate scurtată păstrau alura clasică de Mustang, Din păcate, proiectul nu a primit undă verde.

 

7. Mustang Four Door (1965)

Succesul obţinut de prima generaţie Ford Mustang i-a determinat pe oficialii Ford să caute metode prin care să atragă şi mai mulţi clienţi. Iar cum Mustang-ul era practic bazat pe sedanul Falcon, ideea adăugării unei perechi suplimentare de uşi nu a ezitat să apară. Totuşi, poate a fost mai bine pentru Mustang faptul că o asemenea versiune cu patru uşi nu a fost niciodată aprobată.

 

8. Mustang Rambo şi Mustang Bruce Jenner (1990)

Pe la începutul anilor ’90, designerii Ford încercau să găsească un înlocuitor pentru deja-învechita generaţie cu numărul trei. Noua generaţie trebuia să ia forma unui coupe fastback. În consecinţă, una dintre propuneri a fost prototipul Mustang Bruce Jenner, însă designul acestuia nu era văzut ca destul de agresiv pentru a putea fi asociat unui Mustang de serie. De cealaltă parte, conceptul Mustang Rambo (înfăţişat mai sus) a fost catalogat drept prea extrem pentru producţie.

 

9. Mustang Milano (1970)

Mustang Milano a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Chicago în anul 1970, iar forma părţii din faţă şi liniile părţii din spate aveau să fie integrate în designul modelului de serie a cărui producţie a demarat în 1971. În rest, prototipul Mustang Milano arăta foarte diferit faţă de ce se cerea de la un Mustang, fiind de fapt o adaptare a modelului Falcon XB Coupe destinat pieţei din Australia.

 

10. Mustang RSX (1980)

Nu e cel mai frumos concept realizat vreodată de Ford, în ciuda faptului că designul caroseriei era semnat de italienii de la Ghia. Însă Mustang RSX era destinat numai şi numai raliurilor de pe traseele europene. Ampatamentul micşorat cu 14,2 cm faţă de modelul de serie şi garda la sol generos mărită erau principalele atuuri ale prototipului în lupta cu macadamul probelor de raliu din Europa. Doar în teorie.

Pagini: 1 2


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide