Skoda VisionD şi o sigla nouă
Skoda prezintă la Salonul Auto de la Geneva 2011, Skoda VisionD
concept, model care prefigurează noua direcţie de design şi imagine
de marcă a viitoarelor maşini Skoda. Conceptul prezintă o caroserie
în cinci uşi, dominată de un ampatament mare şi console scurte.
Conform oficialilor Skoda, această „arhitectură” a ampatamentului
şi a consolelor faţă/spate favorizează crearea unui spaţiu interor
mare.
Partea frontală a conceptului este dominată de noua grilă
generos dimensionată, linia superioară fiind întreruptă de sigla
Skoda care, conform celor de la Skoda, este poziţionată pe mijlocul
maşinii find punctul de plecare a întregului design.
În ceea ce priveşte strict noua siglă,
aceasta a suferit modificări la nivelul „aripilor” care sunt mai
mari, deci mult mai vizibile, iar culoare verde a siglei a fost
păstrată.
„Vrem să exprimăm „puterea” brandului nostru nu doar prin
viitoare produse, dar şi modul în care ne prezentăm partenerilor şi
clienţilor noştri”, a declarat Jürgen Stackmann, membru al comisiei
de condure responsabil pentru marketing şi vânzări.