Rolls Royce 200EX – Baby Rolls Concept

Publicat: 21 04. 2009, 12:04

This browser does not support the video element.

21.04,2009 – UPDATE INFO

La Geneva am văzut acest model în stadiul de concept, iar de la Shanghai aflăm denumirea oficială a Rolls-ului mezin. Cu această limuzină, Rolls-Royce nu se dezminte nici măcar în privinţa denumirii şi păstrează linia paranormalului, numind noul model Rolls-Royce Ghost. Această denumire are şi o conotaţie istorică, fiind folosită iniţial între anii 1906 şi 1925. În cele aproape două decenii, au fost fabricate 7.876 de modele ce au purtat numele Ghost.

Noul model va fi lansat oficial la Salonul de la Frankfurt şi va fi fabricat la uzina din Goodwood.

04.03.2009 (19:35): UPDATE VIDEO: LANSAREA CONCEPTULUI 200EX LA GENEVA 2009

03.03.2009 (19:35): UPDATE FOTO LIVE GENEVA 2009

PRIMELE POZE LIVE CU NOUL ROLLS ROYCE 200EX CONCEPT surprinse de Promotor.ro în direct din standul Rolls Royce la Geneva 2009!

Vezi imaginile în galeria multimedia

26.02.2009: UPDATE VIDEO

Dacă fotografiile nu sunt de ajuns, acum Rolls Royce a dat publicităţii şi primul video cu noul 200EX.

20.02.2009:

Bine, acum cei de la Rolls Royce afirmă că ce avem în faţă sunt pozele unui concept ce va avea premiera la Salonul Auto de la Geneva, pentru ca abia la Frankfurt să vedem versiunea finală. Dar este clar că aceasta va fi în proporţie de 99% aidoma acestui concept, denumit 200EX. Iar diferenţa de 1% va fi dată probabil de numele nou al modelului, necunost momentan.

Acesta împarte 20% din piese cu noua generaţie BMW Seria 7, de la care va prelua şi motorul V12, cel mai probabil uşor modificat pentru a dezvolta o putere mai mare. Electronica, platforma şi suspensia vor şi ele împrumutate de la modelul bavarez. Dar spre deosebire de acesta, noul Rolls Royce va avea o lungime cu 187 mm mai mare, până la 5,212 mm, ceea ce reprezintă mai mult de jumătate de metru mai puţin decât Phantom.

De la care sunt preluate aproape integral uşile ce se deschid invers una faţă de cealaltă, designul părţii frontale, liniile laterale dar şi blocurile optice spate. Cu toate acestea, graţie dimensiunilor reduse, efectul vizual este puternic schimbat, noul Rolls Royce 200EX arătând acum ca o maşină şi mai puţin ca un pachebot. Interiorul pune accent acum şi pe confortul şoferului, ce are butoane montate pe volan sau un nou joystick pe consola centrală ce ne duce cu gândul la un i-drive implementat.

În ceea ce priveşte versiunea de serie, lucrurile sunt clare: lansare peste jumătate de an, vânzări de la începutul lui 2010.