Agenda lansărilor cuprinde primul automobil Nissan complet electric să fie adus în SUA şi Japonia în 2010 şi în restul lumii în 2012, pentru ca echivalentul Renault să apară sub forma unui sedan in Israel în 2011 şi într-o caroserie de utilitară în Europa. Renault Kangoo Be Bop ZE (Zero Emissions) este pus în mişcare de un motor electric de 60 CP ce se turează până la 12.000 rpm.
Bateriile sunt asigurate de ASEC, un join venture între Nissan şi NEC, fiind plasate sub planşa de bord. Forma lor şi dimensiunile scăzute le asigură însă o adaptabilitate foarte mare. Printre alte caracteristici amintim mai ales de capacitatea de a furniza cel puţin 80% din capacitate în primii 6 ani de viaţă, ce se traduce practic într-o autonomie de 100 km. Asta pe noul prototip, deoarece oficialii francezi ţin să ne garanteze faptul că pe versiunea de serie modelul va fi capabil de 160 km de cu un "plin de curent eletric".
Şi că tot am ajuns la acest capitol, maşina se încarcă de la priza normală în 6-8 ore, pentru ca la cuplarea la o sursă trifazică de 380V, 80% din capacitate să fie atinsă în doar 30 de minute. Cu toate acestea Renault lucrează deja cu grupul german RWE pentru a dezvolta o conexiune standard pentru sursa trifazică ce va asigura o încarcare completă în 20 de minute. Interesant este că Renault doreşte să ofere variantele electrice la preţurile echivalente unor versiuni diesel. Oare vor avea succes?