LOGOS. Sau cum ar mai putea arăta un sedan Dacia de clasă compactă
Despre Ciprian Andruş am vorbit de atât de mutle ori încât nici noi nu înţelegem de ce nu i-am făcut încă rubrică specială pe site. Tipul s-a jucat de-a lungul timpului cu atât cu modele clasice Dacia – şi-a imaginat o Dacia Sport ca muscle car contemporan şi ca model de competiţii, apoi s-a jucat un pic cu Duster, îmbrăcându-l à la Ken Block şi ca off-roader pus pe treabă. Nici Sandero (de primă generaţie) n-a scăpat de un echipament de curse virtual. Iar când nu s-a ocupat de Dacia, şi-a făcut mâna cu un Gordini 8 şi cu un concept BMW.
Inspirat de faptul că anul acesta Logan aniversează 10 ani de existenţă (cu o versiune în ediţie limitată chiar), Ciprian s-a gândit să-şi pună creionul virtual la treabă şi să deseneze un concept care s-ar putea confunda cu viitoarea generaţie Logan. Conceptul poartă numele de Dacia Logos şi păstrează liniile şi trăsăturile care au consacrat berlina românească, adăugând, desigur, un strop de fantezie inofensivă ici-colo.
Laitmotivul din spatele acestui concept este – după cum chiar creatorul său ne zice – „depăşirea limitelor păstrate până acum de marca Dacia, făcându-l [n.r. pe Logos] să se clasese alături de brandurile puternice precum Mercedes-Benz, Audi şi BMW şi «propulsând» Dacia pe o nouă treaptă, cu o nouă perspectivă.”
Autorul conceptului a menţionat că nu s-a gândit la o motorizare (sau la celelalte aspecte tehnice) şi că vă aşteaptă pe voi să veniţi cu o propunere cât mai potrvitiă esteticului lui Logos. Noi ne-am gândit la dieselul de 1,6 litri. Te-ar mulţimi o Dacie care să arate aşa şi care să aibă un dCi sub capotă? Sau trebuie să ne orientăm către RenaultSport…?
Evident, nu vom vorbi niciodată de o Dacia premium. Dar de un model mai mare decât Loganul, capabil să fie un fel de Octavia low-cost (ţineţi minte că Logan ţine de clasa mică, nu de cea compactă), am putea vorbi oricând. Voi ce spuneţi, dacă ar arăta aşa şi ar costa cu vreo 2.000 de euro mai mult decât un Logan de clasă similară, l-aţi cumpăra?
Rubrica de comentarii vă aparţine în totalitate.