Atunci când a creat versiunea HF Integrale, Lancia şi-a propus să combine soluţiile tehnologice avansate prezente pe Delta HF 4WD şi în acelaşi timp să-i rezolve acesteia deficienţele pe care le prezenta ca maşină de raliuri.
Rezultatul a fost un hatchback stilat în cinci uşi, care s-a făcut remarcat prin comportamentul remarcabil pe şosea şi prin performanţe de top la vremea aceea: 0-100 km/h în 6,6 secunde şi o viteză maximă de 214 km/h.
Deşi nu dă detalii despre performanţele de care ar putea fi capabil studiul de design, Angelo specifică dimensiunile conceptului – 4.270 mm lungime, 1.850 mm lăţime şi 1.380 mm înălţime. Mai mult, în viziunea lui Angleo, Lancia Delta Concept este echipată cu un propulsor TBi de 1.750 cmc (Turbo Benzina Iniezione diretta) capabil să producă 235 CP la 5.500 rpm, similar celui de care dispune proaspăt lansata Alfa Romeo 4C.