Nonconfomistul model Cirbin V13R, lansat la SEMA în 2007, are atât caracteristici de roadster, cât şi de trike. Partea frontală specifică unui automobil îi conferă un nivel de siguranţă superior unei motociclete, iar sistemul de propulsie specific bolizilor pe două roţi şi masa redusă îi asigură un plus de agilitate şi o supradoză de senzaţii.
Motorul, ce animă caroseria din fibră de sticlă, este unul de 12500cc V-twin, grefat de pe un Harley-Davidson V-Rod, legat la o cutie secvenţială cu cinci trepte. Interiroul oferă doar strictul necesar, două locuri şi un minim instrumentar de bord. Modelul are chiar şi un portbagaj, de dimensiuni liliputane în partea frontală.
Cirbin V13R ar putea fi, însă, uşor confundat cu un automobil, dacă citeşti lista de preţuri întâi, fiind cotat la 40.000 de dolari, o valoare cam piperată pentru un model cu doar trei roţi.