Buick Business Concept Vehicle

Autor: Cosmin Iordache 22 apr. 2009 Concepte auto

Buick, fiind o marcă cu pretenţii de exclusivism, nu ar fi putut crea un simplu monovolum despre care să spună, acesta este noul nostru vehicul familial, ci a trebuit să îi confere acestui proiect un aer executive. Astfel a luat naştere Buick Business Concept Vehicle, un MPV care pune accent pe nevoile de mişcare ale oamenilor de afaceri şi mai puţin pe cele familiale.

Acest nou concept este un monovolum de clasă mare, cu o lungime de 5.278mm şi un ampatament de 3.198mm. În interior, se bazează pe o arhitectură cu şase locuri individuale şi numeroase posibilităţi de modularizare. Facilitarea accesului se face prin intermediul uşilor posterioare culisante, dar şi prin lipsa montantului B, o soluţie mai mult teoretică decât practică, pentru că ar însemna reducerea rigidităţii caroseriei.

Caracteristica principală a interiorului este luxul, materialele fiind atent alese. De asemenea, o particularitate este consola centrală, care pe  lângă înglobarea unor instrumente tridimensionale are şi capacitatea de a urca şi a coborâ.  Despre trenul de rulare nu au fost divulgate prea multe informaţii, dar se ştie că va fi construit în aşa fel încât să poată găzdui următoarea generaţie Hybrid System, ce va fi introdus în China în viitorul apropiat.


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide