BMW CS Concept
Până la urmă, criticile privind simplitatea şi simetria interiorului se pare că au efect, cel puţin în cazul lui CS. Este readusă în prim plan ideea cockpitului orientat către şofer, cel de la volan fiind aproape izolat de restul maşinii. Totuşi, cei care suspină după multitudinea de butoane specifică BMW-urilor de acum un deceniu vor continua să o facă şi acum, deoarece planşa de bord este foarte aerisită.
Volanul atrage privirile, datorită formei sale futuriste, însă Honda Civic le-a cam luat-o înainte bavarezilor în acest domeniu. Mult mai neobişnuite sunt indicatoarele de bord, care păstrează aranjarea specifică BMW, însă într-un nou pachet, artistic şi tehnologic în acelaşi timp – impresia de cristale nu este departe de adevăr, deoarece designerii au utilizat din plin ceramica. Material care poate induce în eroare, comutatoarele nefiind metalice, cum s-ar crede la prima privire.
Tapiţeria din piele albă, omniprezentă şi chiar sterilă, este punctată pe alocuri de insuliţe maronii sau cromate, fiecare desemnată unei funcţii clare. De fapt, astfel bavarezii au rafinat stilul "layer design concept", în care toate elementele sunt departajate, oferindu-se o ergonomie ridicată, care evidenţiază în acelaşi timp materialele de calitate utilizate.
Din păcate, CS este doar un concept static, cu toate că banca de organe BMW putea oricând să doneze o motorizare potrivită. Deocamdată, BMW a vrut să-şi consolideze imaginea pe o piaţă foarte promiţătoare, CS fiind un pachet deloc concentrat de putere inovativă, estetică performantă şi, nu în ultimul rând, caracter openminded. Uşor de recunoscut filozofia stil Bangle, în funcţie de feedbackul lumii auto, CS Concept putând prefigura urmaşul Seriei 8 – indicativ dispărut de două decenii din nomenclatorul BMW.