BMW 750i Active-Hybrid
Cum au realizat asta? Ei bine, BMW foloseşte transmisia hibridă de la Mercedes S400 BlueHybrid. Nu, nu au preluat tehnologie Mercedes, cu au dezvoltat-o împreună cu acesta şi alături de General Motors. Practic vorbim de un motor electric integrat în trasmisie, de doar 20 CP şi un cuplu de 210 Nm, ce este pus în mişcare de o serie de baterii Li-Ion depozitate în portbagaj. Ca o mică diferenţă, Mercedes ţine bateriile în compartimentul motor.
Energia electrică stocată provine de ultima variantă BMW de Brake Energy Regeneration, energia cinetică fiind aceea care este transformată şi stocată în timpul frânării în bateriile performante. Precum majoritatea modelelor actuale şi 750i Active Hybrid beneficiază de sistemul ce opreşte motorul la relanti atunci când maşina este blocată în trafic. Deşi avem în faţă doar un concept, este de aşteptat ca modelul de serie ce îşi va face apariţia anul viitor să fie în proporţie de 99% identic. Probabil tot atunci vom afla şi detaliile legate de performanţă.