În primul rând, maşina va avea culoarea verde închis, specifică limuzinelor Bentley de la jumătatea secolului trecut.
În al doilea rând, nu va avea legătură cu VW, actualul proprietar al Bentley, deoarece motorul va fi un V8 de 4,4 litri şi 300 CP, de origine… BMW. Tot de la bavarezi este preluată şi cutia de viteze automată ZF, cu cinci trepte.
Sistemul de evacuare este custom-made, la fel ca şi jantele de 20". Acestea vor fi încălţate cu pneuri Continental Sport, de 275/40 R20. Chiar dacă şasiul şi elementele originale ale caroseriei au fost păstrate, maşina va mai beneficia de un fin tuning exterior, precum şi de o suspensie modificată. Interiorul va păstra, de asemenea, multe elemente originale, însă atmosfera va fi high-tech, datorită sistemelor moderne multimedia şi a ecranelor LCD.
Pentru 2009 sunt preconizate a fi construite 3 astfel de modele, pentru preţuri informative de 150.000 USD. Preţuri de pornire, deoarece doritorii pot recurge la orice personalizare vor dori.