Faţă de un Huayra Roadster normal (există aşa ceva?), versiunea BC (dacă vă întrebaţi, sunt iniţialele lui Benny Caiola, colecţionarul Ferrari care a cumpărat primul exemplar Pagani Zonda, acum 20 de ani) are o masă cu 30 kg mai mică şi o putere a motorului care a crescut semnificativ, la 800 CP.
Motorul V12 bi-turbo de 6,0 litri este de provenienţă Mercedes-AMG şi transferă întreaga putere către roţile din spate prin intermediul unei cutii secvenţiale Xtrac cu şapte rapoarte. Aceasta are un singur ambreiaj, fiind cu 35% mai uşoară decât una cu dublu-ambreiaj, potrivit inginerilor Pagani. Iar dacă vorbim de construcţia uşoară, mai trebuie spus că folosirea fibrei de carbon a permis obţinerea unei mase totale de numai 1.250 kg.
Pagani Huayra Roadster BC nu excelează doar la capitolul performanţe în linie dreaptă, pentru că în viraje va putea să susţină o acceleraţie laterală de maximum 1,9 G. Putem spune că merge ”ca pe şine”, în condiţiile în care un Bugatti Chiron, spre exemplu, produce un maxim de 1,5 G. Impresionanta performanţă se datorează, în parte şi gumelor Pirelli P Zero Trofeo R, dezvoltate special pentru Pagani.