Atunci când pregăteşti o maşină pentru curse, trebuie să ai în vedere câteva aspecte – esenţiale – de ordin tehnic. În mod surprinzător, puterea nu este cel mai important. Nici măcar în cursele de drag-racing, unde tot ce trebuie să faci este să ţii o linie dreaptă şi să accelerezi până storci şi ultimul cal din motorul tău.
Proprietarul acestui Gallardo i-a crescut puterea la circa 2.000 CP, însă aerodinamica a avut de suferit – cu o zi înainte de accident, a pierdut controlul maşinii şi a avariat spoilerul spate – şi, din ce am învăţat până acum, fizica nu iartă.
Aşa că acest frumos exemplar de 2.000 de cai-putere ajunge să plonjeze într-o baltă de lângă pistă, din fericire nu suficient de adâncă încât să înghită cu totul maşina. Există şanse ca motorul să fi scăpat cu bine din asta.
* desigur, dacă te foloseşti de un motor aspirat, cu 60 de cai-putere, pentru o maşină de peste o tonă, ornarea cu aripi şi aripioare n-o să-ţi aducă niciun folos.