Ţiriac Leasing, unul dintre liderii pieţei de leasing din România, oferă servicii de consultanţă, asigurări, înmatriculări şi suport clienţilor săi (P)
Indiferent dacă vă doriţi o maşină nouă sau vreţi să vă înnoiţi flota auto, Ţiriac Leasing oferă soluţii de finanţare gândite pentru toată gama de autoturisme comerciale şi transport de persoane. În funcţie de nevoile afacerilor pe care le au clienţii, compania poate oferi un contract de leasing financiar pentru autoturismele şi vehiculele utilizate în transportul intern şi internaţional, cum ar fi camioane, remorci, semi-remorci şi autobuze. Un alt avantaj pentru care serviciile oferite de Ţiriac Leasing sunt căutate de clienţi este personalizarea soluţiilor financiare în funcţie de preferinţele şi bugetul companiilor. Tot ce trebuie să faceţi este să contactaţi un consultant şi să programaţi o întâlnire în cadrul căreia veţi stabili planul optim pentru bugetul dumneavoastră.
Alături de finanţarea propriu-zisă, Ţiriac Leasing oferă şi un pachet complet de servicii care include următoarele oferte logistice: înmatricularea autovehiculelor achiziţionate, îndeplinirea formalităţilor vamale corespunzătoare maşinilor sau echipamentelor cumpărate şi asistenţa pentru omologarea vehiculelor achiziţionate.
Pe toată durata derulării contractului, clienţii Ţiriac Leasing au parte de servicii complete de consultanţă, indiferent dacă sunt persoane fizice, persoane fizice autorizate sau persoane juridice. Astfel, alături de finanţarea propriu-zisă, compania oferă consultanţă în alegerea timpului derulării contractului de leasing şi consultanţă în situaţii de daună auto sau deplasare în afara teritoriului ţării.
Printre serviciile companiei Ţiriac Leasing se numără şi posibilitatea de a alege asiguratorul şi poliţa de asigurare potrivită, punând la dispoziţia clienţilor ofertele celor mai importante firme de asigurări de pe piaţa românească.
Un alt serviciu implementat special pentru clienţii Ţiriac Leasing este reprezentat de asigurarea suportului în timpul derulării contractului de leasing. Astfel, fiecare client are la dispoziţie un portal în cadrul site-ului prin care se poate loga şi poate vizualiza informaţii curente şi istoricul contractelor de leasing şi poate accesa rapid serviciile de asistenţă.
De asemenea, prin intermediul acestui portal clienţii pot să-şi descarce facturile emise, pot vedea istoricul plăţilor, pot edita datele personale şi au acces la formularele necesare în afara ţări sau mandatul în caz de daună.