Britanicii de la EVO când au testat noul Renault Megane RS au afirmat că pe bancul de
teste, acesta avea aproximativ 270 CP, în loc de cei 250 anunţati
oficial. Dijon Auto Racing a realizat un mic chip-tuning modelului
francez, afirmând că asigură o creştere a puterii de 35 CP
şi un cuplu mai mare cu 50Nm. Însă mai jos avem un grafic
realizat cu maşina pe bancul de teste:
Precum se poate vedea, puterea iniţială este de 265 CP, pentru
ca după tuning să se ajungă la nu mai puţin de 319
CP. Cuplul în schimb creşte cu cei 50Nm anunţati. Şi
atunci ne punem întrebarea: creşterea de 35 CP este faţă de cei
250CP stock sau faţă de puterea reală a maşinii? Chiar şi aşa,
diferenţa între 319 CP şi 265 CP nu este de 35 CP.
Misterul rămâne, însă creşterea de putere este sigură. Iar
pentru aceasta, plus o evacuare modificată şi un filtru de
aer sport, francezii cer 790 de euro, preţ valabil în luna
mai, în mod normal acesta fiind de 920 de euro.