Inginerii germani au plecat de la motorul V12 supraalimentat de origine Mercedes şi i-au mărit cilindreea până la 6,3 litri, dotându-l în acelaşi timp cu pistoane mai rezistente. Perifericele au fost şi ele modificate, noul model având acum două turbine mărite, un intercooler mai eficient şi un sistem de evacuare mult mai performant. Numeroase teste pe bancul de probe au fost efectuate pentru a asigura noului motor o putere incredibilă, în acelaşi timp păstrându-se şi încadrarea în normele de poluare Euro 4.
Datele tehnice ale noului motor BRABUS SV12 S Biturbo sunt impresionante: cei 730 CP fac din acest propulsor cel mai puternic exemplar disponbil pe o maşină de serie, fiind la fel de impresionanţi precum cuplul de 1320 Nm obţinut la doar 2100 rpm. Evident o asemenea forţă nu ar putea fi pusă pe asfalt de nici un sistem de transmisie care să poată fi montat sub noul CL şi de aceea cuplul este limitat la doar 1100 Nm. Performanţele sunt excelente, cu 0-100km/h în 4.0 secunde, 200 km/h după doar 11,9 secunde iar viteza maximă limitată electronic la 340 km/h.
Noul model poate veni încălţat cu jante de 18, 19, 20 sau 21 de inch, ultimele fiind combinate cu pneuri late de 265mm pe faţă şi 296 mm pe spate. Sistemul de frânare este pe măsură, cu discuri de frână de 380mm în partea frontală, cu etriere cu 12 pistonaşe, respectiv 355mm pe spate şi doar 6 pistonaşe. Evident, tunerul german şi-a pus amprenta şi pe aspectul masinii, începând de la spoilerele modificate până la logourile specifice montate pe pragurile uşilor sau mocheta din interior. BRABUS SV12 S Biturbo va putea fi comandat începând de la un pret de 178.980 de euro.