UPDATE:
În cursul lunii trecute, bolidul 9ff Porsche GT9 a reuşit să atingă viteza maximă de 409 km/h, cu 2 km/h mai mult decât valoarea oficială a lui Bugatti Veyron. Totuşi, titulatura de "cea mai rapidă maşină de serie" (deşi vorbim de serie foarte redusă) rămâne a americanilor, datorită supersportivei SSC Ultimate Aero TT, care a intrat în Cartea Recordurilor cu cei 411 km/h înregistraţi oficial. Însă lupta continuă…
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Acest proiect a avut ca punct de plecare modelul 911 GT3, de la care iscusiţii ingineri de la 9ff au păstrat anumite elemente de caroserie, dar au revizuit radical partea mecanică pentru a stoarce nu mai puţin de 987 de cai şi un cuplu de 964 Nm. Cu adevărat remarcabil este că au reuşit să scoată atâta putere dintr-un motor minuscul de 4,2 litri twin-turbo, amplasat central. Puterea extraordinară se datorează bielelor din titan şi pistoanelor forjate.
Caroseria, mai scurtă cu 300 mm şi mai joasă cu 120 de mm decât la Porsche 911 GT3, este construită din fibră de carbon şi kevlar, astfel GT9 cântăreşte doar 1.326 de kg. Viteza maximă va fi de 407 km/h şi este de aşteptat ca GT9 să fie mai sprinten până la 100 km/h decât Bugatti Veyron.
Modelul nu este doar rapid ci şi exclusivist, doar 20 de exemplare vor fi produse la un preţ unitar de aproximativ 600.000 de euro. GT9 devine astfel cel mai ieftin mod de a ajunge pe patru roţi la peste 400 de km/h, fiind mult mai accesibil decât Bugatti Veyron sau Lamborghini Reventon.