Cecilia este pasionată pînă peste cap nu de maşini, ci de o singură maşină, mai exact de Ford GT. Cei 550 CP urziţi de V8-ul instalat pe un motor supercharged de 5.400 cc nechează la un cuplu optim de 678 Nm/3.750 rpm.
După cum bine vedeţi, formele coupe-ului GT sînt complementare celor ale “exemplarului” nostru – ales după criterii comune cu ale unei maşini sport. Încercaţi să vă imaginaţi un tot unitar compus din comportamentul violent al fiarei de la Ford şi conduita erotică a Ceciliei. Ce altceva ţi-ai mai putea dori decît să le ai pe ambele într-o singură viaţă care, mai mult ca sigur, ar părea prea scurtă pentru o asemenea combinaţie fatală.
Similitudinile dintre “ele două” pot continua mult şi bine, la nesfîrşit, dincolo de cea mai îndepărtată frontieră galactică. Cele patru valve pe cilindru pot sugera, prin comparaţie, apetitul sexual natural pe care îl radiază Cecilia, iar rata compresiei, de 8.4:1, strecoară în oricine fiorii unui interludiu exploziv. Poate că nu e bine să detaliem tracţiunea spate a automobilului Ford, verbalizarea acesteia putînd dăuna grav stării psihice instalate la vizionarea pictorialului.
Dimensiunile aproape ideale ale Ceciliei – 89/60/90 – comunică de pe aceeaşi poziţie cu lungimea de 4,64 metri, lăţimea egală cu 1,95 metri şi înălţimea de 1,12 metri. Sîntem tentaţi să dăm un calificativ prea strict GT-ului de la Ford: o bestie scăpată din captivitate. Însă senzualitatea şi alura calină a partenerei sale i-au domolit consumul de benzină la 18 litri/100 km, într-un regim de viteză adaptat tempo-ului aprig impus de Cecilia.
Deşi pare de nestrunit, cuplul format din diva motoarelor sport şi îmblînzitoarea ei poate fi ţinut în frîu cu ajutorul discurilor de frînă ventilate faţă-spate (iată că, orice am face, conotaţiile sexuale nu pot fi excluse în acest caz). Poate că Ford GT nu ar mai fi acelaşi fără Cecilia, poate că ea nu ar mai fi aceeaşi fără GT. Cert este că împreună merg mult mai bine (şi la propriu, şi la figurat).
Fuga în galeria foto pentru restul pictorialului!