Land
Rover va adera la cultul modelelor hibrid începând cu 2013,
intenţiile fiind prefaţate momentan de conceptul Range_e. Acesta
este dezvoltat pe platforma lui Range Rover Sport, dar tehnologia hibridă pe care o
poartă „în
pântece” va fi
aplicat şi pe restul modelelor într-un viitor mai mult sau mai
puţin apropiat.
Foarte interesant este faptul
că Land Rover
pregăteşte concomitent un hibrid pe benzină şi unul
Diesel, pentru a adresa atât piaţa europeană cât şi restul
pieţelor care se dau mai puţin după motorizările pe motorină,
conform
Car Magazine.
Deocamdată detalii specifice despre
motorizări nu sunt emise, dar jurnaliştii britanici ne spun că
hibrizii vor fi puşi în mişcare mulţumită unei cutii automate ZF cu
8 rapoarte şi că această tehnologie va adăugă 100 kg la
masa lui Range Rover. Anterior s-a vorbit că un motor de
2.0 litri Diesel va fi piesa centrală a sistemului hibrid.
Land Rover vrea mai mult şi se spune că va exista şi o versiune
plug in hibrid în 2015. Această speculaţie se află în concordanţă
cu ambiţia Land Rover de a produce un SUV care să aibă
emisii de dioxid de carbon mai mici de 100 g/km. Mai multe detalii
despre acest proiect interesant urmează.