Hyundai
, la fel ca şi Kia de altfel, are o politică de expansiune foarte
agresivă invadând sector după sector. Coreenilor le lipseşte însă
un model care să pretindă din cota popularelor automobile
din clasa lui Ford Mondeo, Renault Laguna, Opel Insignia sau Honda
Accord. Acest segment este însă luat în viitor şi prima
mostră este conceptul Hyundai i-flow (HED-7).
Judecând după
aspectul acestui concept, atacul se pare că nu se va întâmpla
într-un viitor prea apropiat, acesta fiind prea fantezist pentru a
fi convertit în automobil de serie în perioada următoare. Stilistic
acest model preia tema de design „fluidic sculpture” pe care
coreeni au implementat-o pe ultimele crossovere. Se observă câteva
detalii pretenţioase cum ar fi montanţii A şi oglinzile
laterale ataşate ca la modele de la Le Mans. Cert este că
nu îşi vor găsi loc şi pe versiunea de serie, fiind prezentate doar
pentru a epata în faţa celor care vor vizita Salonul Auto de la
Geneva 2010.
Sistemul
de propulsie se înscrie în ultimele tendinţe, fiind compus
dintr-un motor Diesel de 1.7 litri şi un motor electric
alimentat de baterii Litiu Ion. Acest model este cuplat la
o cutie cu dublu ambreiaj şi şase rapoarte, care împreună cu
coeficientul dinamic de 0,25, facilitează un consumt de doar 3
litri de motorină la 100 km/h.
To alături de acest concept, Hyundai anunţă că va expune şi
faceliftul lui Hyundai i30, denumit Hyundai i30U. despre care
suntem curioşi să vedem dacă va împrumuta pompoasa temă de design
amintită mai sus.