Kleemann ML63K AMG

Autor: Cosmin Iordache 18 dec. 2007 Tuning auto

De fapt, lucrurile nu stau aşa de simplu, să îmbunătăţeşti perfecţiunea mecanică AMG e ca şi cum ai pretinde că poţi retuşa operele lui Da Vinci. Cei de la Kleemann, specializaţi în perfecţionarea modelelor din Sttutgart, nu au rezistat tentaţiei şi şi-au băgat nasul sub capota navei amiral dopată de AMG.

Prin reducerea ratei de compresie de la 11,3:1, în standard pentru motoarele AMG, la 9,7:1 si montarea a două intercoolere, inginerii danezi au reuşit să crească presiunea turbocompresoarelor şi astfel puterea a ajuns la 800 de cai. Cuplul de 1.000 Nm, limitat electronic, echivalează cu un croşeu expediat de Mike Tyson în stomacul celui aflat la valon, la fiecare apăsare mai brutală a pedalei de acceleraţie. Puterea enormă este gestionată cu ajutorul cutiei 7G Speedshift oferită de AMG şi a tracţiunii integrale 4Matic.

Cifrele dinamice sunt impresionante pentru un mastodont de peste două tone, doar 4 secunde până la 100 km/h şi goana nebună va continua până la 300 km/h, când îşi va intra în rol limitare electronică.

Comportamentul ferm este asigurat de suspensia Kleemann EBL, astfel ML 63K AMG reacţionează ca un sportiv bine antrenat. Nici siguranţa nu a fost neglijată şi danezii au apelat la un sistem de frânare performant, cu discuri ventilate cu diametrul de 380 mm pe faţă şi 345 pe spate şi etrieri cu 8 pistonaşe, respectiv 4. Pentru impresia artistică şi feeling sportiv modelul este încălţat cu jante de 20" şi gume Pirelli P-Zero Rosso.

Interiorul este răsfăţat cu piele Nappa de culoare bej ce reflectă calmul deşertului arab, după cum se laudă tunerii. Exteriorul contrastează cromatic cu habitaclul prin alegerea unei nuanţe de Alb Nordic şi este caracterizat de o sportivitate elegantă, datorită kitului special.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide