Toată lumea aştepta de la ziua de sâmbătă multe – şi nu pentru că 1 decembrie este ziua naţională, ci pentru că dimineaţa însorită i-a făcut pe toţi optimişti şi dornici de aventură.
Cei de la secţiunea extrem au luat-o spre împrejurimile lacului de acumulare Iezer, unde proba de orientare a fost ceva mai dificilă decât vineri. Dar şi mai periculoasă, bucla de pe roadbookuri făcând echipajele să dea nas în nas pe un drum forestier foarte îngust, dar care permitea rularea cu mare viteză.
Din fericire, nu au apărut accidente nedorite, cu toate că Mercedesului cu numărul 16 i-a sărit pur şi simplu roata faţă dreapta pe acest traseu. Reparaţia a durat sub jumătate de oră, cu ajutorul celuilalt echipaj, de pe maşina cu numărul 15, dar în acest timp au fost depăşiţi de aproape toţi ceilalţi concurenţi.
Traseul fiind mai dificil decât cel de vineri, nu au lipsit concurenţii care s-au rătăcit, însă marea surpriză a fost anularea probei speciale. Din nou! De data aceasta, motivele au fost mult mai serioase, ţinând de securitatea participanţilor. Lungă de doi kilometri, proba specială era programată să se desfăşoare chiar lângă lacul de acumulare, având un grad ridicat de dificultate. Însă gheaţa recentă a făcut coborârea extrem de periculoasă, maşinile având toate şansele să ajungă direct în apa adâncă.
În această seară vom afla mai multe despre clasament şi detaliile picante ale acestei zile. Care, să nu uităm, este 1 decembrie, ceea ce înseamnă că mâine ne aşteaptă dureri de cap dimineaţă, înainte de proba de trial de pe pârtia Măţău.
[vezi impresiile zilei de joi, 29 nov. 2007]
[vezi impresiile zilei de vineri, 30 nov. 2007]
[vezi impresiile zilei de duminică, 2 dec. 2007]