1984
– Apare Renault Espace, un
MPV care a debutat timid, dar treptat s-a impus pe piaţă. Apare pe
piaţă şi noul model Renault 5, denumit Super 5 pentru a evita
confuziile.
1985
– Lipsită de succes în cei
doi ani de participare în Formula 1, echipa Renault se retrage din
competiţia regină. Renault este implicat în dezvoltarea Jeep, ca
partener al AMC din 1975.
1986
– Preşedintele Renault,
Georges Besse, este asasinat de un grup terorist. Locul său este
luat de Raymond Haim Lévi.
1987
– Apare prototipul Renault
Vesta 2, care stabileşte un record de consum, 1.94 litri
combustibil la 100 km/h, pe o distanţă de 500 km între Paris şi
Bordeaux. Viteza medie a fost de 100 km/h. Chrysler cumpără AMC de
la Renault, dar Renault importă şi distribuie modelele Jeep în mai
multe ţări europene.
1988
– Renault prezintă primul
său concept, Renault Mégane. Renault inaugurează departamentul de
Design Industrial, condus de Patrick Le Quément. Jean Ragnotti şi
Gerard Roussel câştigă o cursă de 24 de ore pe gheaţă la volanul
modelului Renault 5 Maxi Turbo 4×4.
1989
– Renault revine în
Formula 1 ca şi producător de motoare pentru echipa Williams.
Tehnologia Turbo este interzisă în Formula 1, dar excelentul motor
V10 asigură echipei locul secund la constructori la finalul
sezonului.
1972 – Renault
primeşte un nou logo, romboidal fără numele firmei, desenat de
Vasarely.
1972
– Apare modelul Renault 5,
primul automobil din gama Renault care are spoilere din
poliester.
1973
– În acel an Alpine A110
câştigă primul campionat WRC, iar Renault devine acţionar majoritar
la Alpine, această companie devenind Alpine Renault.. Modelul
Renault 16 TX este primul automobil cu închidere
centralizată.
1974
– Renault cumpără Berliet,
divizia de camioane de la Michelin, care fuzionează cu Saviem luând
naştere astfel Renault Vehicule Industriale.
1975
– Este adus de la Citroen
Robert Opron ca şef al departamentului Renault Styling. Acesta pune
bazele unei colaborări cu Bertone şi Giugiaro şi îşi lasă amprenta
asupra modelelor
Renault 25 şi, în special, Fuego. Exrorturile de automobile cresc,
ajung în douăzeci de ani de la 25% din producţie la 55%. Renault
devine principalul exportator al Franţei.
1977
– Renault produce modelul
Renault 4 cu numărul 5.000.000. În acel an Renault intră în Formula
1, pilotul oficial este Pierre Jabouille şi monopostul Renault este
primul dotat cu turbocompresor.