1957
– Dauphine reuşeşte să
câştige şi ultima ediţie Mille Miglia, plus Turul Automobilistic al
Franţei şi cursa de 12 ore de la Sebring.
1958
– Guy Monraisse şi Jacques
Feret câştigă Raliul Monte Carlo, la bordul tot a unui Renault
Dauphine
1959
– Apar primele modele
electrice Renault bazate pe Dauphine şi dezvoltate de cei de la
Henney. Motoarele folosite erau dezvoltate de General Electric,
alimentate cu baterii de 6V, şi puteau propulsa automobilele până
la viteză de 60 km/h pe o distanţă de maxim 60 km. Logo-ul romb
este modernizat de către artistul grafician Pampuzac.
1961
– Renault lansează modelul
Renault R4, primul automobil din istoria constructorului francez cu
tracţiune, apreciat şi de o caroseria în 5 uşi. Modelul 4CV iese
din scenă în acel an.
1962
– Apare modelul Renault
R8, iar Renault devine primul constructor care foloseşte pe un
model de serie patru discuri de frână. În acel an Renault face
prima barcă, ambarcaţiunea RP1, cu un motor produs de Ondine
Gordini.
1963
– Modelul R4 Parisienne
atrage foarte multe reprezentate ale sexului frumos, datorită
caroseriei bicolore care oferă un plus de farmec.
1964
– Renault 8 Gordini îşi
face apariţia, împreună cu versiunea R8 Major. Ambele aveau motor
de 1.100 cmc, dar în viitor Gordini primeşte motorul mai puternic
de 1.300 cmc.
1965
– Uzina Sandouville este
inaugurată, fiind construită în timp record de 18 luni, pentru a
începe producţia modelului R16. Acest nou automobil reprezenta o
tentativă îndrăzneaţă având un design modern, semnat de Gaston
Juchet şi Philippe Charbonneaux.