Istoria Renault: 1898 – 1937
– Renault prezintă Ministrului
apărării prototipul FT17, un tanc de categorie uşoară cu o turelă
rotativă. Acest vehicul este adoptat rapid de forţele aliate şi mai
mult de 3.000 de unităţi au intrat pe front.
1918 – Louis Renault
este decorat cu Ordinul Legiunii de Onoare pentru contribuţia pe
front. Constructorul francez refuză însă să plătească taxele de
război şi îşi pierde aura de slujitor al patriei.
1919 – Renault îşi
schimbă logoul după război, adoptând ca imagine tancul FT 17.
Renault lansează primul tractor, care foloseşte tehnologia tancului
FT 17.
1922 – Renault devine
Société Anonynme des Usines Renault şi este inaugurată prima linie
mecanizată de asamblare.
– Renault schimbă încă o dată logo-ul
adoptând o grilă de radiator cu numele companiei în mijloc. Renault
lansează primul vehicul cu şase roţi, destinat coloniilor din
Sahara.
1924 – Renault
introduce primul sistem de creditare denumit Diffusion Industrielle
et Automobile.
– În acel an Renault îşi
restilizează iarăşi logo-ul dându-i binecunoscuta formă de romb. În
acel an Francois Repusseau câştigă raliul Monte Carlo la bordul
unui model Type NM.
1926
– Ellery Garfield şi
Robert Plessier înregistrează un record mondial, parcurgând în 24
de ore 4.167 km cu o viteză de 173,6 km/h la Montlhéry