Detin un Megane 2 si am condus Megane 3 deci pot face un mic
versus.
Design: Megane 2 a fost o revolutie pe piata din punct de
vedere al design-ului, prin care fracezii au dorit o schimbare. Cel
mai cotroversat lucru, era spatele, fie iti placea de la prima
vedere, fie o uraii tot timpul. Eu, am facut parte din prima
categorie, mi-a placut de la prima vedere.
Megane 3: aici lucrurile nu mai sunt asa de intraznete (vezi hach),
aspectul s-a dorit a nu iesii foarte mult in evidenta. Sincer nu
imi place deloc modelul hach. Insa, lucrurile se schimba radical la
versiunea coupe unde devine o masina absolut „delicioasa” din toate
punctele de vedere.
Motorizare: Plaja de motorizari a suferit de fiecare data in
Romania din cauza RRO. De ce? Spre exemplu doresti sa iti
achizitionezi un M3 Coupe insa ai la dispozitie un motor de maxim
130Cp. Din pacate aici concurenta te mananca. Un minus pentru cei
de la Renault Romania. Prea putine optiuni de alegerea a
motorizarii si a versiunii de echipare.
In rest Renault vine cu motoare foarte bune pe Megane 3, printre
care si unele deja consacrate pe Megane 2 dar cu transmisii
noi.
Consum Sunt destul de multumit in privinta consumului pe
care il are actuala masina, nu pot sa ma pronunt la asa ceva pentru
M3.
Performantele Sa fim sinceri aceste masini nu sunt facute sa
te duci la liniuta cu ele, ma refer la motorizarile de mai mici sau
egale de 110Cp.
Insa, sunt niste performante destul de decente pentru sosele pe
care ne „taraim”.
Siguranta Sa fim sinceri suntem in anul 2010 si vorbim de 2
modele deja consacrate EURONCAP. Mai ales rezultatului obtinut de
Megane 3.
Tehnologie Sincer, ma asteptam la mai multa tehnologie din
partea lui M2, insa daca luam in considerare anul in care a fost
proiectat..e mai mult decat indeajuns. Iar de la M3 chiar ca ma
asteptam la mult mai mult din partea lui. Fata de concurenta a cam
ramasa in urma.
Fiabilitate/Pret Odata cu lansarea noului model de Laguna
contructorul francez a venit cu un nou plan de calitate, dorind
schimbarea mentalitatii consumatorului fata de Renault. Deci deja
vorbim de o implicare mult mai mare a contructorului pentru
satisfacerea clientului.
Cat despre pret, este indeajuns sa spun ca se afla in aceeasi medie
de preturi ca modelul pe care l-a inlocuit, Megane 2.