La scurt timp după lansarea lui i30 Estate Wagon la Seoul Motor Show din aprilie, Hyundai a prezentat în premieră versiunea europeană a modelului la Salonul Auto de la Frankfurt. Denumit i30 CW (Crossover Wagon) pe piaţa batrânului continent, maşina va concura împotriva unor modele precum Renault Megane Estate sau Ford Focus Wagon, dar şi impotriva partenerei de platforma tehnică, Kia cee’d Sporty Wagon.
Dimensiunile generoase (4,475 m lungime, 1,775 m lăţime şi 1,520 m înălţime) asigură un spaţiu interior specific clasei compacte, cu un plus datorită ampatamentului de 2,7 m ce măreşte semnificativ confortul pasagerilor. Spaţiul pentru picioare, atât în faţă cât şi în spate, este peste media clasei din care face parte. i30 CW oferă un portbagaj de 415 litri, care poate fi mărit prin rabatarea banchetei până la 1395 de litri.
Motorizările vor fi cele care se regăsesc şi pe varianta hatchback , dou[ pe benzină şi trei dieseluri, combinate cu transmisii automate sau manuale. Motorul de intrare în gamă este unul de 1,6 litri, benzină, de 115-122 CP şi 154 Nm, în timp ce versiunea de 2.0 litri dezvoltă 143 CP. Ambele motoare sunt cu 16 supape şi beneficiează de o deschidere variabilă a supapelor. La capitolul diesel, avem un motor de 1,6 litri cu două versiuni de putere, de 90 şi 115 CP şi un propulsor de 2.0 litri cu 140 CP. Toate motoarele ce funcţionează prin aprindere prin compresie sunt dotate cu filtru de particule.