Comparativ cu anii trecuţi, Audi nu s-a mai bucurat de bataia cu şampanie în cursele americane, în mare parte datorită limitărilor tehnologice impuse tocmai pentru încetinirea bolizilor germani. Noile reguli au redus aşa de mult viteza monoposturilor R10 încât au devenit mai slabi şi decât modelele din clasa LMP2. Astfel, maşinile Audi s-au clasat pe locul 2 în Utah Grand Prix şi 3 la Houston. Anul trecut R10 domina fiecare cursă clasându-se de fiecare dată pe locul 1.
De aceea Audi a hotărât să profite din plin de lipsa acestor limitări în cursa de 24 de ore de la LeMans, unde clasa LMP1 nu este ştirbită de nici un fel constrângeri. Aşadar la start se vor alinia 3 bolizi R10, cea de a treia maşină fiind condusă de 3 piloţi veniţi din DTM:
Alexandre Préma, Mike Rockenfeller şi Lucas Luhr. Din păcate pentru cei de la Audi anul acesta vor avea un concurent de temut, Peugeotul 908 Hdi FAP fiind motorizat tot de un propulsor diesel, dotat cu 2 cilindri în plus comparativ cu uzina de forţă montată pe Audi. Prin prezenţa la start a celei de a treia maşini, echipa Audi poate beneficia în cazul unui abandon al uneia dintre ele de o a treia pereche de pneuri ce se poate dovedi decisivă până la final.