Din punct de vedere dimensional, Suzuki Splash este foarte compact, având lungimea de 3,7 metri, lăţimea de 1,7 metri, iar înălţimea de 1,6 metri, fiind soră geamănă cu noul Opel Agila. Se poate spune, fără a greşi, că japoneza este o maşină înaltă în clasa ei, cei 1,6 metri oferind un spaţiu interior la nivelul capului de invidiat. Fiind o maşină exclusiv pentru oraş, orele petrecute la volan trebuie să treacă într-un mod cât mai confortabil.
Securitatea este asigurată de cele şase airbag-uri, constructorul nespecificând câte dintre acestea vor fi standard pentru nivelele inferioare de echipare. Un plus este adus de ESP, care va putea fi comandat ca o dotare opţională.
Noua maşină Suzuki va beneficia de trei motorizări, două pe benzină şi un diesel. Toate cele trei propulsoare sunt de cilindree mică, Splash lăudându-se cu un nivel foarte scăzut al dioxidului de carbon emis în atmosferă (120 g/km). Oferta motorizărilor pe benzină este concretizată printr-un propulsor de un litru şi 65 CP, cuplat la o cutie de viteze manuală cu cinci rapoarte. Cea de-a doua opţiune pe benzină o reprezintă motorul de 1,2 litri, care dezvoltă 86 CP. Acest motor poate fi comandat opţional cu o cutie de viteze automată.
Motorizarea diesel, deşi dispune de o cilindree mică (1,3 litri), beneficiază de ultima tehnologie common-rail, astfel puterea dezvoltată fiind de 75 CP, evident totul sub auspiciile unui consum foarte redus. Suzuki Splash îşi va face debul mondial cu ocazia Salonul Auto de la Frankfurt din această toamnă, iar pentru vânzare va fi disponibil din primăvara anului viitor.