Principalele modificări au fost aduse la nivelul motorului V6 TDI care a primit un nou management electronic ce îi permite o creştere de putere de la 240 la 292 CP şi una de cuplu de la 500 la 550 Nm. Şi pentru ca asta nu era de ajuns, sistemul de evacuare cu patru ţevi de eşapamant contribuie la obţinerea a încă 8 CP pentru a face un total de 300 CP.
Chiar dacă şi aşa modelul are un deficit de 54 CP faţă de Audi S5, MTM afirmă că noua lor creaţie pe circuitul de la Hockenheim a reuşit un timp mai bun cu o secundă decât cel obţinut de vârful de gamă S5. În termeni de performanţă, A5 V6 TDI accelerează acum până la prima sută în 5,9 secunde şi are o viteză maximă de 265 km/h. Modificările la exterior constau într-un spoiler faţă schimbat, o evacuare nouă şi jante de 21 de inch încălţate cu pneuri 295-25 ZR21. Sistemul de frânare a fost de asemenea upgradat cu etriere cu opt pistonaţe şi discuri de 380 mm semiperforate.