Avantajele micuţului model sunt clare încă de la început: dimensiunile reduse şi unghiurile foarte mare de atac şi degajare îi permit lui Mud Master C să-şi poarte numele cu mândrie. Caroseria uşoară şi compactă contribuie din plin la performanţele off-road, acolo unde conceptul poate ajunge în mai multe forme. Garda la sol este una foarte ridicată mulţumită unei soluţii existente şi pe maşinile de război americane Humvee: pinionul planetarei nu este concentric cu butucul roţii, ci este situat deasupra lui.
Dacă în mod standard maşina este dotată cu trei uşi tip "pescăruş" şi are montat în spate un suport pentru biciclete dezvoltat în colaborare cu specialistul Raita Suzuki, la nevoie conceptul se poate transforma într-un pick up capabil de a transporta un ATV. Şi asta nu este tot, din pozele puse la dispoziţie de Daihatsu se poate observa şi posibilitatea montării în benă a unei macarale. Înteriorul este simplu şi ergonomic, cu un imens ecran LCD şi scaune cu apă, toate arătând o imagine de maşină rigidă şi gata să parcurga orice fel de teren.