(P) Anvelopele Continental, singurele care primesc calificativul „foarte recomandate” de la experţii germani
Într-un articol intitulat „Cele mai bune anvelope pentru maşini de dimensiune medie”, revista auto motor und sport a publicat rezultatele unei analize comparative între performanţele celor mai noi modele de anvelope de vară. ContiSportContact 5 a fost câştigătorul de necontestat, şi a fost singurul model care a primit calificativul „foarte recomandat”.
Anvelopele Continental au obţinut cel mai bun scor general în urma testării pe carosabil umed, iar experţii le-au apreciat echilibrul de necontestat în cadrul evaluării caracteristicilor sale în condiţii de carosabil uscat.
„Anvelopele ContiSportContact 5 nu par să aibă nicio slăbiciune în urma testelor realizate pe carosabil umed”, au rezumat specialiştii după testele efectuate în condiţii de carosabil umed. În ceea ce priveşte testele efectuate pe carosabil uscat, experţii au evaluat anvelopele ContiSportContact 5 ca fiind „stabile la distanţe scurte de frânare”.
Anvelopele Continental au câştigat şi titlul „Eco-Meister” în urma testelor realizate de revista AutoBild pentru anvelopele de vară
Anvelopa ContiPremiumContact 5 a fost declarată modelul câştigător al celui mai recent test efectuat de revista de specialitate AutoBild pentru peste 50 de modele de anvelope de vară, primind calificativul „exemplară”.
Alături de performanţele de condus foarte înalte, anvelopele Continental şi-au demonstrat şi eficienţa costului, obţinând şi premiul „Eco-Meister”. Experţii de la Hamburg descriu anvelopele Continental ca fiind: „Anvelope premium exemplare, fără cusur, ce asigură precizia manevrelor, deţin marje de siguranţă bune în condiţii de acvaplanare, distanţe de frânare scurte pe carosabil umed şi uscat şi kilometraj excelent”. Aceste caracteristici, care combină siguranţa de top cu eficienţa din punct de vedere ecologic, reconfirmă poziţia de lider al pieţei de anvelope.
Editorii AutoBild au testat 53 de modele de anvelope destinate modelelor compact şi celui de dimensiuni mici 185/60 R 15, 35 dintre acestea fiind eliminate încă din prima rundă de testare, după evaluarea distanţelor de frânare pe carosabil umed şi uscat.
Per total, sub 10% din anvelopele participante au trecut testul exigent de evaluare, obţinând calificativul „exemplar”. Totodată, diferenţele măsurate între distanţele de frânare reprezintă un risc major pentru toţi conducătorii: a fost atinsă o distanţă incredibilă de 37 de metri între anvelopa câştigătoare la capitolul distanţă de frânare pe suprafeţe umede şi anvelopa care a obţinut ultimul loc în cadrul aceleiaşi evaluări.