(P) Lichidul de parbriz anti-îngheț, unul din produsele de sezon ce nu trebuie să lipsească din mașină
Schimbarea lichidului de parbriz este una din principalele pregătiri de iarnă pe care șoferii le au în vedere când vine vorba de îngrijirea mașinii personale.
În cadrul unui studiu efectuat anul acesta de MOL România s-a constatat că, la venirea sezonului rece, șoferii români își pregătesc autoturismul schimbând lichidul de parbriz cu unul special, care să reziste la temperaturi de îngheț. De asemenea, șoferii au grijă să își doteze autoturismele cu diverse instrumente care i-ar putea ajuta în caz de zăpadă sau îngheț– raclete, perie pentru zăpadă, lanțuri de iarnă sau cablu de tractare.
Majoritatea respondenților au indicat aceste obiecte ca fiind foarte importante: racleta (97%), lichidul dejivrant (88%), peria pentru înlăturarea zăpezii (83%) dar și lanțuri pentru roți (37%) sau cabluri de tractare (33%). Aproximativ 60% au menționat că achiziționează aceste produse din benzinării.
Lichidul de spălare a parbrizului este, fără îndoială, una dintre cele mai bune investiții pe care le puteți face în îngrijirea mașinii pe timp de iarnă. Atunci când parbrizul mașinii dumneavoastră se îmbâcsește de sare sau murdărie de pe șosea, o simplă mișcare a încheieturii mâinii va activa lichidul de spălare a parbrizului. De aceea este important ca lichidul de parbriz să fie în parametri optimi pentru sezonul rece.
MOL recomandă șoferilor lichidul de parbriz cu formula EVOX cu extra efect anti-îngheț
Lichidul de parbriz pentru iarnă EVOX cu extra efect anti-îngheț de la MOL curăță eficient parbrizul vehiculelor, mai ales în anotimpul rece.
EVOX CITRUS BREEZE -40 are un conținut ridicat de alcool și își menține starea lichidă chiar și la temperaturi de iarnă foarte scăzute. Oferă protecție împotriva înghețului, dizolvă gheața și bruma de pe suprafețele de sticlă ale mașinii și împiedică re-înghețarea rapidă.
Acesta are un efect de curățare excelent care îndepărtează eficient impuritățile lipite de parbriz și, totodată, nu deteriorează materialele de etanșare și suprafața vopsită a vehiculelor.
Revenind la studiul efectuat de MOL, acesta mai arată că, spre deosebire de anul trecut, a scăzut cu 10% numărul celor care declară că folosesc la fel de mult mașina iarna precum o fac în celelalte anotimpuri. Totuși , majoritatea șoferilor (80%) continuă să conducă la fel de des iarna precum o fac pe durata verii (spre deosebire de 90% anul trecut).
Despre Grupul MOL
Grupul MOL este o companie de petrol şi gaze internaţională integrată, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări, o forţă de lucru dinamică formată din 25.000 de angajaţi în întreaga lume şi peste 100 de ani de experienţă în industrie. Activităţile de explorare şi producţie ale Grupului MOL sunt susţinute de o experienţă de peste 80 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activităţile de producţie se desfăşoară în 9 ţări, iar cele de explorare în 14 ţări. Grupul MOL controlează trei rafinării şi două combinate petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de 1.940 de staţii de servicii în 10 ţări din Europa Centrală şi de Est, dintre care 245 în România.
Despre MOL România
MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 25 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 246 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți, la Giurgiu și Tileagd și un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de aproximativ 250 de angajați proprii. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piață QUDAL. Începând cu anul 2018, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de stații de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor sau Permis pentru Viitor.