Echipajul susținut de Borsec, format din pilotul Adi Teslovan și navigatorul Vajk-Imre Cseh, a reușit un rezultat memorabil în Raliul Moldovei, care s-a desfășurat în weekendul 3-4 iulie la Bacău. Locul 1 la clasă, Locul 3 în Clasamentul General FIA și Locul 3 în European Rally Trophy sunt rezultate care fac cinste celor doi atleți.
A șasea etapă a Campionatului Național de Raliuri a reunit la startul din Piața Tricolorului din Bacău 80 de echipaje. Interesul ridicat se datorează faptului că Raliul Moldovei este singura etapă românească din campionatul European Rally Trophy – Balkan Rally Trophy. Este una dintre cele mai dificile, dar și mai frumoase etape din Campionat, cu probe desfășurate pe macadam – prima etapă de acest fel din acest sezon. Echipajul Borsec a obținut, la capătul a două zile dificile, locul 1 la clasă, locul 3 în Clasamentul General FIA și locul 3 în European Rally Trophy – rezultate pe care Adi Teslovan le-a considerat „neașteptate”.
„Un rezultat la care nu ne-am așteptat, deoarece nu aveam repere privind evoluția noastră pe macadam, și mai mult, nu am reușit să parcurgem kilometrii necesari de teste pentru acomodarea pe acest tip de suprafață. A fost un raliu extrem de greu atât din punctul de vedere al condițiilor meteo, cât și al probelor speciale. Întotdeauna ne-au plăcut probele de la acest raliu, chiar dacă am avut și experiențe total neplăcute trei ani la rând, dar și rezultate de care suntem foarte mândri.
Ziua de vineri a început foarte bine pentru noi, și am reușit să ne instalăm în fruntea plutonului la clasă și pe un loc 3 în clasamentul general. Sâmbătă avea să fie o zi mult mai dificilă, atât din cauza condițiilor meteo, cât și din punctul de vedere al suprafeței probelor speciale care deveneau foarte alunecoase. Am reușit să mărim ecartul față de urmăritori în prima buclă a zilei secunde, iar în următoarele probe nu ne rămânea decât să conservăm rezultatul. Apa minerală Borsec a hidratat succesul nostru și la această etapă extrem de dificilă.
Mulțumim partenerilor noștri UniCredit Leasing, Borsec, Generali, Cipi, Hofigal, Defi, Mobil1 prin Star Lubricants, Interflon, Set-Prod Com și echipei tehnice Omega Motorsport”, a declarat pilotul Adi Teslovan.
Campionatul Național de Raliuri se va muta la Sibiu în ultimele zilei din iulie, iar până la finalul sezonului mai sunt doar patru etape. Raliul Sibiului este, de asemenea, o etapă de macadam, ceea ce va da posibilitatea echipajului Borsec să-și perfecționeze stilul și să-și îmbunătățească performanțele.