Pentru grupul Bosch, anul 2011 a fost unul de succes datorită creşterii de 17% a vânzărilor care au atins 188 milioane euro, depăşind obiectivul stabilit pentru anul trecut.
Până la sfârşitul lui 2013, Bosch vrea să investească aproximativ 120 milioane de euro într-un nou centru la Cluj , unde va produce unităţi electronice de comandă pentru autovehicule, dar şi în actuala fabrică din Blaj ce va fi extinsă cu o nouă linie de producţie.
Centrul de producţie Bosch din Cluj-Napoca va fi destinat fabricării şi dezvoltării de unităţi electronice de comandă pentru industria auto. Într-o primă etapă, care se va încheia la sfârşitul anului 2013, sunt prevăzute investiţii de 77 de milioane de euro. Clădirile construite vor acoperi o suprafaţă totală de circa 38.000 de metri pătraţi. Se estimează că producţia va începe la mijlocul anului 2013. Până la finalul anului următor, în Cluj-Napoca vor fi angajate aproximativ 340 de persoane atât în producţie, cât şi în domeniul dezvoltării. De-a lungul următorilor ani, locaţia urmează să fie extinsă.
Până la finalul anului 2013, Bosch va investi 43 de milioane de euro în lucrări de execuţie şi pentru achiziţia unor noi mijloace de producţie la actuala fabrică din Blaj. Din primăvara anului 2013, aici vor fi produşi senzori de turaţie a roţilor şi senzori de turaţie a arborelui cotit destinaţi industriei auto. Rolul acestor senzori este de a transmite informaţii către sistemele electronice existente la bord, de exemplu, despre viteza de rotire a roţii, fiind astfel componente esenţiale pentru sisteme precum ABS şi ESP. Până la sfârşitul anului 2013, pe o suprafaţă nouă de 21.000 de metri pătraţi vor fi create aproximativ 300 de noi locuri de muncă. La Blaj, divizia de tehnologie Drive & Control (Bosch Rexroth) a produs până acum tehnică liniară utilizată în ingineria mecanică. La începutul anului 2012, în cadrul acestei divizii activau circa 570 de
La începutul anului 2012, grupul Bosch, a avut un număr de aproximativ 1.300 de angajaţi în România. Această cifră reprezintă cu 14 procente, respectiv 160 de persoane, mai mult faţă de anul precedent. Prin extinderea activităţilor locale de producţie, numărul angajaţilor va creşte până la sfârşitul anului 2013 cu aproximativ 50 de procente, atingând 2.000 de persoane.
Divizia automotive aftermarket din România a cunoscut în 2011 o evoluţie mult mai bună decât piaţa de profil. Oferta Bosch automotive aftermarket include numeroase produse şi servicii destinate autovehiculelor, de la componente auto şi accesorii, la echipamente de diagnoză şi concepte de service destinate organizaţiei Bosch Car Service, dar şi programe de şcolarizare. În 2011, reţeaua Bosch Car Service a câştigat zece noi parteneri, astfel încât, în prezent, însumează 65 de service-uri în 51 de oraşe din România. La sfârşitul anului 2012, Bosch planifică să aibă 78 de service-uri Bosch Car Service.