Kawasaki Ninja 250R

Autor: Paul Marinescu 27 sept. 2007 Motociclete noi

Deşi pe piaţa europeană Kawasaki nu oferă prea multe variante începătorilor, cel mai "slab" model stradal fiind ER6, pentru americani, verzii încă mai ofereau o variantă modernizată a anticelor GPZ-uri bicilindrice de 250 şi 500 cmc. Ninja 500R va fi probabil pensionat după aproape 20 de ani de serviciu, însă fratele mai mic tocmai a primit un nou facelift.

Designul modernizat, rezultat prin încrucişarea unui ER-6F cu un ZX-6R, ascunde aceeaşi tehnologie ca şi cea a predecesorului. Prin decupajele carenajului integral se întrevăd formele propulsorului bicilindric care, în 1985, echipa micuţul Kawasaki GPX 250 şi care, fără modificări majore, echipa şi modelul din 2007.

Furca faţă a fost redimensionată, iar diametrul roţilor a crescut de la 16" la 17" pentru un comportament mai bun la viteze ridicate, dar şi pentru conformitate, Kawasaki Ninja 250R 2007 fiind una dintre ultimele sportive (dacă nu chiar ultima) echipate cu anvelope de 16". Cadrul pare a fi şi el moştenit de la acelaşi GPX din 1985, ceea ce nu este neapărat un lucru rău, modelul respectiv fiind unul extrem de reuşit, chiar şi după standardele actuale. Mai multe detalii nu au fost comunicate încă de către oficialii europeni, doar faptul că premiera oficială va avea loc cu o zi înaintea deschiderii Salonului Moto de la Paris.

Peste ocean, însă, a fost deja comunicat preţul de vânzare, acesta fiind de 3.499 USD, cu puţin peste jumătate din preţul lui Ninja 650R, echivalentul nord-american al lui ER-6F (6.499 USD). Dacă raportul ar fi păstrat, pe piaţa europeană un Ninja 250R ar urma să coste puţin peste 3.200 Euro, dar această situaţie este improbabilă, cei mai apropiaţi concurenţi – Hyosung GT 250 şi Yamaha YBR 250 – fiind oferiţi în Italia la peste 4.000 de Euro.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide