Vânzările de autoturisme noi pe piaţa românească s-au majorat cu 22,4%, în primele şapte luni ale acestui an, la 177.685 unităţi. Cu toate acestea, vânzările Dacia s-au redus cu 4,1%, în intervalul ianuarie-iulie, de la 60.537 anul trecut la 58.037 unităţi, în acest an.
Cererea pe segmentul de import a avansat cu 53,3%, la 108.807 unităţi, fiind susţinută în special de mărcile Renault, în creştere cu 45,2%, Skoda cu 25,9%, Volkswagen cu 54,8%, Opel şi Ford cu 64%. Modelele Renault au avut cel mai mare succes de piaţă în intervalul analizat, cel mai bine vândut fiind Clio, în creştere cu 29,6%, urmat de Megane, în urcare o poziţie cu 84,8%. Piaţa totală, autoturisme şi vehicule comerciale, a ajuns în primele şapte luni la 206.089 unităţi, nivel corespunzător unui salt de 23,3%.