Este vorba despre propulsorul de 2,0 litri SCTi pe benzină, cu
injecţie directă şi turbo, care face parte din noua familie
EcoBoost. Capabil de 203 CP, noul motor urmează a fi disponibil pe
toate cele trei variante de caroserie ale lui Mondeo şi promite
atât performanţe excelente, cât şi consum şi emisii CO2
foarte reduse – dar, deocamdată, nu au fost comunicate aceste date.
Acest propulsor este combinat standard cu noua cutie de viteze
automată cu şase trepte şi dublu ambreiaj Ford Powershift.
De asemenea, tot cu ocazia Salonului Auto
Geneva 2010, gama Mondeo va primi motare diesel îmbunătăţite.
TDCi-ul de 2,0 litri, disponibil în variantele de putere de 115 CP,
140 CP şi 163 CP, este de acum conform cu normele de poluare Euro
5. Versiunea de top, de 163 CP, afişează un consum mediu de numai
4,4 litri/100 km, iar versiunea beneficiind de cutia de viteze
automată Powershift are un consum mediu de 4,6 l/100 km, Mondeo
devenind astfel unul dintre liderii din segment.