Honda CB 600F Hornet – test în RO

Autor: Oraan Mărculescu 24 sept. 2009 Teste moto

Viespe modernaVechiul Hornet se distingea datorită farului
său rotund
şi a evacuării generoase, plasate în dreapta
„cozii”. O imagine puternică, frumoasă, amintind întrucâtva de Mad
Max prin puritatea tehnică pe care o degaja.

Noul Hornet este total altceva, iar
acum pot afirma că arată, într-adevărt, ca o „viespe”

(traducerea lui „hornet” din engleză). Partea frontală îl
transformă într-o maşinărie high-tech, farul renunţând la
stilul clasic şi devenind un bloc optic angular
şi
profilat aerodinamic. Evacuarea a rămas destul de generos
dimensionată, dar a coborât în partea inferioară şi are o formă
triunghiulară a secţiunii.

Coada vechiului Hornet era masivă, cu o şa clasică, continuată
de un rezervor tot masiv, care trona desupra unui propulsor expus
vederii într-un mod plăcut.

Senzatie de fortaNoul Hornet are o coadă mai graţioasă,
din spate fiind la fel de uşor să faci comparaţia cu o viespe. Şaua
este parcă mai mică şi mai sportivă, iar rezervorul este foarte
sculptat. Propulsorul are acum o culoare negru mat,
nemaifiind argintiu
, iar galeriile de evacuare sunt
strânse într-un mod mai metodic – per total, feelingul acela de
tehnică dezgolită nu mai este pregnant ca la vechiul Hornet.

Să nu uităm de nişte detalii precum oglinzile rotunde şi
cromate, înlocuite de unele pragmatice, sau indicatoarele de bord
clasice, înlocuite de asemenea de un bloc de informaţii modern, cu
afişaj digital.

În final, noua generaţie Honda Hornet arată foarte
adaptată vremurilor moderne
, dar, sincer, parcă nu mai
este top-of-mind în domeniul nakedurilor, aşa cum se întâmpla cu
generaţia precedentă. Sau poate sunt eu prea melancolic?

Nici în comparaţie cu nakedurile actuale, Honda Hornet
nu se detaşează clar din punct de vedere al aspectului
,
intrând în concurenţă acerbă cu modele precum Kawasaki Z 750,
Suzuki GSR 600 sau Yamaha XJ6, toate nakeduri evoluate în partitură
high-tech. E clar, segmentul naked nu mai e ce a fost,
transformându-se parcă peste noapte într-un club transformers, în
principal pe gustul clientelei puţin peste 20 de ani..

Dar cum e
să stai călare pe noua Honda Hornet
?

Pagini: 1 2 3 4


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide