Programul Rabla în Germania a fost un succes – de care a profitat semnificativ şi Dacia – efectele crizei fiind atenuate de acest program de stimulare a vânzărilor de automobile noi. Se pare, însă, că pe lângă dealeri şi constructori mai există o categorie care au profitat de acest program şi anume cei care au scos maşinile deja casate din Germania şi le-au vândut în ţările estice pe piaţa second-hand.
Conform MEDIAFAX aprox 50.000 de maşini teoretic casate în Germania, prin programul Rabla, au ajuns să fie vândute în ţări din Europa de Est şi Africa, prin intermediul unei reţele infracţionale. Programul "Rabla" din Germania a reuşit, teoretic, să scoată din uz şi să caseze circa 1,7 milioane de maşini mai vechi de nouă ani, dar se pare că un procent de 5-10% nu au ajuns pe liniile de dezasamblare, ci au fost vândute ca maşini de ocazie pe pieţele subdezvoltate.
În Germania prima de casare este 2.500 de euro, iar programul "Rabla" local a reuşit să crească vânzările de maşini noi cu 30% la şapte luni, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în pofida crizei.