Marele Premiu de la Monaco a avut pe lângă obstacolele obişnuite încă un posibil pericol pentru piloţi. Pe unul din pereţii circuitului trona un mare banner la o populară băutură, având în prim plan un superb model cu o privire pătrunzătoare. Acel material promoţional a captat privirea piloţilor, putând cauza momente de neatenţie sau reacţii târzi. Plasarea lui nepotrivită a fost o acţiune de marketing, acesta trebuind să intre în raza camerelor de filmat montate pe monoposturi, de fiecare dată când maşinile treceau prin dreptul său şi implicit a piloţilor.
Jenson Button, câştigătorul de la Monaco, spune că bannerul a fost făcut în aşa fel încât să îţi dea impresia că te priveşte, şi era imposibil să nu îi arunci o privire când treceai prin preajma lui. Jessica Pace, personajul principal, s-a simţit însă flatată că ochii piloţilor se îndreptau spre banner şi nu spre circuit, aşa cum ar fi trebuit.
Iată pericolul de la Monaco într-o GALERIE FOTO