AC Cobra a fost fabricat oficial de către AC Cars între anii 1960 şi 1968. După această perioadă clonele au fost cele care au preluat locul originalului şi, se spune că ar exista mai multe replici decât modele veritabile. Unele dintre modelele copiate sunt realizate în cele mai minuţioase detalii, astfel încât este imposibil să le deosebeşti de cele originale. Mai mult decât atât, multe modele replicate, sunt mai performante decât cele autentice, benficiind de tehnologii moderne.
AC Cars revine însă cu o nouă generaţie, a şasea, şi una care va face să pălească orice replică creată vreodată. De data aceasta, AC Cobra va fi construit de AC Cars în Germania – şi nu în Marea Britanie – în colaborare cu Gullwing GmbH. Va exista o singură versiune de caroserie, cea roadster, iar panourile exterioare vor fi făcute din aluminiu fiind foarte uşoare, Cobra cântărind doar 1.025 kg, şi practic insensibile la coroziune. Pentru zilele cu intemperii, acest model va fi prmul din istorie care oferă un hard top de tip Gullwing, probabil o componentă dată de parteneriatul cu compania cu acelaşi nume.
Sub capotă se va afla, nu un motor Ford cum se obişnuia, ci unul american V8 de 6.2 litri provenind de la Corvette. Pe versiunea GT acesta va dezvolta 437 CP, iar pe vârful de gamă GTS puterea oferită va fi de 647 CP. Cu potenta uzină de pe vârful de gamă, Cobra va "muşca" până la 100 km/h în doar 3,3 secunde. Despre preţ nu se ştie încă nimic, dar cu o cotaţie decentă acest model, cu un motor uriaş ar trebui să fie alegerea raţională în faţa oricărei replici…