Noua motorizare de 5,7 litri Hemi Hybrid va duce la scăderea consumului de combustibil cu 25% în regim extraurban şi cu până la 40 de procente în mediu urban faţă de actuala motorizare Hemi, fără a altera performanţele propulsorului.
Transmisia este formatp din două sisteme: una electrică variabilă ECVT (cu două motoare electrice) şi una fixă, cu patru rapoarte. Practic, întreg sistemul de transmisie are două moduri de funcţionare, care permit reducerea consumului atât la viteze mici, în oraş, cât şi la viteze ridicate pe autostrăzi. Cele două maşini vor fi propulsate fie de cele două motoare electrice, fie de puternicul V8 5,7 litri Hemi, care va beneficia şi de tehnologia MDS (Multi-displacement System). Aceasta permite ca motorul să funcţioneze fie în patru cilindri (atunci când nu este nevoie de întreaga putere a motorului), fie cu toţi cei 8 cilindri când sunt necesari toţi cei 335 CP.
Deocamdată nu au fost date publicităţii şi preţurile de achiziţie a celor două modele hibride, dar vom reveni cu datele oficiale în momentul publicării acestora.